Į pradžią / Naudinga informacija / Antikorozinis padengimas



Darbo laikas

Pirmadienį - Penktadienį 8:00 -18:00

Šeštadienį 8:00 - 14:00

Sekmadienį nedirbame



Naujienlaiškis



Antikorozinis padengimas DINITROL technologija

Antikorozinis padengimas KROWN technologija


Antikorozinis padengimas

Automobilio antikorozinis padengimas ir konsultacijos

Naudojamos tik itin kokybiškos "Dinitrol" medžiagos pagamintos Švedijoje

Dinitrol antikorozinis centras Šiauliuose

Rūdys pavojingos tiek naujiems, tiek ir seniems automobiliams.

Šimtaprocentinės apsaugos nuo rūdžių nėra. Nepaisant to, automobiliui galima padėti žiemą dažnai jį plaunant, naudojant purvasargius ir apatinę kėbulo dalį padengiant antikorozine apsauga.

70 proc. automobilio kėbulą sudaro metalinės detalės. Kol metalas automobilyje vyraus, tol korozijos nebus išvengta. Visai nesvarbu, kaip jis bus saugomas, kiek sluoksnių dažų tepama. Amžinų medžiagų nėra. Kur yra metalas, ten yra korozija.

Lietuvos klimatas automobilių rūdijimui yra itin palankus. Kelininkai, atsižvelgdami į oro sąlygas, leidžiančias formuotis ledui, per metus kelius pabarsto „maždaug 100 tūkst. t druskų mišiniu“. Druskos dėka vanduo užšąla esant 12 laipsnių šalčiui. Todėl esą, kai termometro stulpelis rodo daugiau nei 10 laipsnių šalčio, vairuotojus vis dar pasitinka šlapi keliai.

Antikorozinių priemonių specifika

Kiekvienas modelis turi silpnąsias vietas. Nepaisant to, labiausiai rūdija ratų arkos, nes „jos daugiausiai gauna iš po ratų smėlio ir druskos, kurie „nudrožia“ gamyklines dangas, atidaro metalą drėgmei ir deguoniui.

Patikimiausiai automobilį nuo rūdžių gali apsaugoti antikorozinėmis medžiagomis padengta apatinė jo kėbulo dalis. Šią procedūrą galima atlikti ir vasarą, ir žiemą.

Kone visą darbo dieną trunkančios procedūros kaina priklauso nuo automobilio dydžio ir amžiaus. Didesnių ir naujesnių transporto priemonių savininkams tektų labiau paploninti piniginę. Nedidelio automobilio antikorozinis padengimas kainuotų nuo 200 €, o stambesnių gabaritų – iki 500 €.

Automobilis visų pirma yra nuplaunamas, džiovinamas ir tik tada atliekamas padengimas. Kažkiek automobilį būtina išardyti – nuimami posparniai, apsauginiai skydai. Daugelis žmonių mano, kad antikorozinis padengimas – teptuku patepama juoda smala matomose vietose. Taip toli gražu nėra. Kiekvienam modeliui taikoma individuali techninė schema. Uždara ertmė – korozijos kamera. Jos padengiamos viena medžiaga, o dugnas – ta pačia ir dar papildoma medžiaga, kuri užtikrina mechaninę apsaugą. Rekomenduojama padengti tiek naujų automobilių dugnus, tiek ir senų jau pradėjusių rūdyti, nes šiuo procesu yra sustabdomas korodavimas. Po antikorozinio padengimo, kasmet patikrinus automobilio pažeistas vietas, jo eksploataciją prailginsite daugeliui metų.

O norintiems su rūdimis kovoti savarankiškai, Pietų Europoje pagamintų apsaugos priemonių rinktis nerekomenduojama, nes šios Lietuvos klimatui iš principo nėra pritaikytos. Šiam kur kas labiau tinka skandinaviški produktai, kadangi jų gamintojams praktiškai tenka susidurti su atšiauriu klimatu ir keliuose pasitaikančia druska.