Į pradžią / Naudinga informacija / Automobilio apsauga nuo korozijos dovanoja dešimtmetį ramybės



Darbo laikas

Pirmadienį - Penktadienį 8:00 -18:00

Šeštadienį 8:00 - 14:00

Sekmadienį nedirbame



Naujienlaiškis



Antikorozinis padengimas DINITROL technologija

Antikorozinis padengimas KROWN technologija


Automobilio apsauga nuo korozijos dovanoja dešimtmetį ramybės

Automobilis – antroji vyro meilė, o kiekvienas tikras vyras investuoja į meilės objektą, rūpinasi jo išvaizda ir patikimumu. Automobilio kėbulas – pati brangiausia ir labiausiai korozijos pažeidžiama automobilio dalis. Edmundas Ledauskas, įmonės „Automagija“, teikiančios ir automobilių antikorozinio padengimo paslaugas, direktorius, sako, kad, jei automobilis būna apsaugotas nuo korozijos, bėdų dėl rūdžių nekyla net dešimtmetį.

70 proc. automobilio kėbulą sudaro metalinės detalės, o kur yra metalas, ten yra korozija. UAB „Automagija“ yra „Dinitrol“ antikorozinis centras Šiauliuose, o tai reiškia, kad automobiliai nuo korozijos apsaugomi naudojant tik itin kokybiškas Švedijoje pagamintas „Dinitrol“ medžiagas. E. Ledauskas sako, kad rūdys pavojingos tiek naujiems, tiek seniems automobiliams.

„Kai pamatai rūdis, antikorozinis padengimas gali būti jau pavėluotas. Pasirūpinti automobilio apsauga nuo rūdžių reikia vos jį įsigijus. Iš Vokietijos, šiltesnių kraštų parvarytų automobilių kėbulas rūdimis būna pažeistas nestipriai, mat druska svetur mažiau naudojama keliams prižiūrėti. Labai geros būklės būna automobiliai, kurie parvaryti iš Skandinavijos šalių, nes net ten muitinė neįleidžia antikorozine danga nepadengtų automobilių“, – sako E. Ledauskas.

Lietuvoje keliai druska barstomi ypač „sočiai“, kelininkai, atsižvelgdami į oro sąlygas, leidžiančias formuotis ledui, per metus kelius pabarsto maždaug 100 tūkst. t
druskų mišiniu. Dėl to automobilius rūdys pažeidžia labai greitai.

E. Ledauskas sako, kad antikorozine danga Lietuvoje nebūna padengtos net naujos iš autosalonų įsigytos mašinos. „Seniau situacija buvo kita, bet dabar tokia automobilio paslauga turi rūpintis savininkas, o ne gamintojas ir pardavėjas. Atvaro pavasarį žmogus metus vairuotą automobilį ir meistrai griebiasi už galvų – daugelis kėbulo vietų būna „raudonos“, – sako pašnekovas.

Jei į autoservisą atvaromas automobilis, kurio kėbulas buvo padengtas antikorozine danga prieš dešimt metų, meistrams darbo būna mažai – vos kelias vietas tenka paremontuoti. Antikorozinei dangai garantija teikiama net dešimtmečiui, o, priklausomai nuo mašinos dydžio, investuoti tenka apie 200–450 Eur.

Atliekant antikorozinį padengimą, pasirūpinama ne tik kėbulo apačia, bet ir durų, bagažinės kampeliais – visomis dvigubomis ertmėmis, kurios pirmiausiai pradeda rūdyti.

Automobilį padengti antikorozinėmis medžiagomis galima ir vasarą, ir žiemą. UAB „Automagija“ yra įsigijusi visą reikalingą sertifikuotą įrangą. Paslaugai atlikti įrengtos specialios patalpos, o meistrai yra paruošti ir apmokyti kvalifikuotų specialistų.

Automobilis, visų pirma, yra nuplaunamas, džiovinamas ir tik tada atliekamas padengimas. Šiek tiek automobilį būtina išardyti – nuimami posparniai, apsauginiai skydai.

E. Ledauskas sako, kad daugelis žmonių mano, kad antikorozinis padengimas – teptuku patepama juoda smala matomose vietose. Taip toli gražu nėra. Kiekvienam modeliui taikoma individuali techninė schema.

Automobilį padengus antikorizinėmis medžiagomis, jis yra nuplaunamas, patikrinama padengimo kokybė, o savininkui išduodamas sertifikatas, rekomendacijos ir suteikiama garantija.

Norintiems su rūdimis kovoti savarankiškai Pietų Europoje pagamintų apsaugos priemonių rinktis nerekomenduojama, nes šios Lietuvos klimatui nėra pritaikytos. Šiam kur kas labiau tinka skandinaviški produktai, kadangi jų gamintojams praktiškai tenka susidurti su atšiauriu klimatu ir keliuose pasitaikančia druska.

http://etaplius.lt/automobilio-apsauga-nuo-korozijos-dovanoja-desimtmeti-ramybes/

Parengė Paulina BLAŽONYTĖ Etaplius.lt